کنفرانس مطبوعاتی ویسنته دلبوسکه

دل بوسکه : دو یا سه تغییر خواهیم داشت / با کاسیاس خیلی صحبت کرده ام

وضعیت روحی تیم 
ساعات سختی را گذراندیم و اکنون اوضاع روحی تیم بهتر شده است. دو چالش بزرگ پیش روی خودمان داریم. باید هر دو بازی بعدیمان را ببریم. آسان نیست ولی شدنی است. در حال آماده کردن خودمان به بهترین شکل ممکن هستیم.
  ایکر کاسیاس
به اندازه کافی با او صحبت کرده ام. او به خوبی اوضاع کنونی را درک می کند و دوباره بیدار شده. او هم به مانند باقی بازیکنان از این شکست ضربه خورده است

تغیر در ترکیب اصلی
23 بازیکن در اختیار دارم و باید به نوعی همه را مدیریت کنم . همه آنها در شرایط خوبی به سر می برند و لیاقت فیکس بازی کردن را دارند. در مقابل هلند نیمه اول بازی خوبی ارائه دادیم.اما در نیمه دوم فاجعه بودیم.فوتبال همین است .می خواهیم به آن شکست واکنش خوبی نشان دهیم

بازی با شیلی
اگر تغییراتی وجود داشته باشد آن را الان به کسی حتی به بازیکنان نمی گویم. بهترین شیوه ممکن برای بازی با شیلی را انتخاب می کنم.هیچکس نباید بخاطر تغییراتی که می دهم احساس خطر کند. تیم ، مهم تر از هر چیزی است . ممکن است دو یا سه تغییر داشته باشیم. 

انتقادات
انتقادات منفی تاثیری روی من نمی گذارند. الان وقت این نیست که انرژی خودم را صرف جواب دادن به آنها کنم. واضح است که اعتراضات زیادی وجود دارد اما من از نقد مثبت استقبال می کنم
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.