تصمیم ویسنته دل بوسکه به ادامه حضور در تیم ملی اسپانیا تا پایان یورو 2016

سرمربی ناموفق این روزهای تیم ملی اسپانیا از تصمیمش مبنی بر باقی ماندن در جمع لاروخا تا پایان رقابت های یورو 2016 سخن گفت.
http://parsiup.com/upload/2icd_del_bouske.jpg
به گزارش AS، ویسنته دل بوسکه سرمربی ناموفق تیم ملی اسپانیا در رقابت های جام جهانی 2014 برزیل در صحبت هایی اذعان کرد که می خواهد به کارش به عنوان سرمربی این تیم تا پایان رقابت های یورو 2016 ادامه بدهد.
"من با فدراسیون فوتبال اسپانیا در تماس بوده ام و باید بگویم که تیم ما در چند سال گذسته تنها در دو مسابقه عملکرد ضعیفی را از خود به نمایش گذاشته است. در فدراسیون برای من احترام قائلند و ارزش کارهایی که انجام داده ام را می دانند. ما در این سال ها به سختی تلاش کرده ایم و این سخت‌‍‎‌کوشی را ادامه خواهیم داد.  برای ادامه مسابقات پیش رو  برنامه ریزی کاملی انجام داده ایم و به خوبی می دانیم که در آینده چه کارهایی را انجام خواهیم داد."

"درست است، بعضی از  اظهار نظر ها باعث ناراحتی من می شود، زیرا برخی هنگام شکست تنها ما را متهم کرده و هیچ اشاره ای به قدرت و کیفیت تیم حریف مان نمی کنند. ما در آینده نزدیک انقلابی در تیم ملی ایجاد نخواهیم کرد و با ادامه شیوه بازی مخصوص خودمان سعی خواهیم کرد که به مسیر صحیح بازگردیم و از عنوان قهرمانی خود در رقابت های آتی دفاع کنیم."

وی همچنین پیرامون آغاز به کار شاگرد سابقش، فرناندو هیرو در تیم فوتبال رئال مادرید نیز گفت: "از شنیدن این خبر خوشحال شدم. فرناندو شخصیت فوق العاده ای است که دانش فنی بالایی دارد و اذعان می کنم که تصمیم سران رئال مادرید برای کار با او کاملا درست و صحیح است."

نظرات 1 + ارسال نظر
nima شنبه 28 تیر 1393 ساعت 01:01 http://funny-web.blogfa.com

سلام،سایت بسیار خوبی دارید اگه میشه به وبلاگ من سری بزنید و ما رو خوشحال کنید و اگه میشه نظری هم در رابطه با وبلاگم بدهید.ممنون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.