رونالدینیو: برزیل - اسپانیا فینال مورد علاقه ام در جام جهانی است

 رونالدینیو فوق ستاره و بهترین بازیکن سابق جهان فوتبال در صحبت هایی ابراز امیدواری کرد که بارسلونا و هم تیمی های سابقش بتوانند قهرمان رقابت های این فصل لالیگا شوند.

به گزارش Mundo Deportivo، رونالدینیو فوق ستاره سابق باشگاه بارسلونا و فوتبال جهان که هم اکنون در تیم فوتبال اتلتیکو مینیرو و در برزیل به فوتبال خودش ادامه می دهد با حضور در مصاحبه ای با برنامه Party of 12 در شبکه اسپانیایی Cadena Cope پیرامون مسائل مختلفی به صحبت پرداخت.

 

اوضاع چگونه است؟

شکر خدا، همه چیز عالی است.

همچنان  از فوتبال بازی کردن لذت می بری؟

بله بسیار. من در اتلتیکو مینیرو راضی و خوشحال هستم و هنوز نیز لذت زیادی از فوتبال می برم.

پیشنهادات زیادی از اروپا مثلا تیم بشیکتاش داشتی اما ترجیح دادی در برزیل باقی بمانی؟

من واقعا دلم برای فوتبال اروپا و مردمان آن کشور ها تنگ شده اما از طرف دیگر زندگی و شرایطم در برزیل فوق العاده عالی است. من توانستم در اینجا قهرمان لیبرتادورس شوم و برای همین تصمیم گرفتم تا مدت زمان بیشتری در اتلتیکو مینیرو باقی بمانم.

دوران بازیگری ات را در اروپا به پایان خواهی برد یا در برزیل؟

هر اتفاقی ممکن است که رخ دهد. اما در حال حاضر می توانم بگویم که از حضور در برزیل رضایت کامل دارم و هنوز تصمیمی در مورد آینده و چند سال پیش رو نگرفته ام.

از دعوت نشدن توسط اسکولاری ناامید شدی؟

من می دانستم که دعوت شدنم به تیم ملی آن هم پس از چند بار غیبت در لیست تیم، بسیار دشوار خواهد بود اما به هر حال امیدوارم که برزیل جام جهانی فوق العاده را پشت سر بگذارد و بتواند به قهرمانی برسد.

در زمان جام جهانی به استادیوم ها خواهی رفت یا بازی ها را در خانه خواهی دید؟

نمی دانم. اما اتفاقی که تصمیم انجامش را دارم این است که در آن مدت به دیدن دوست هایم در اروپا که به اینجا خواهند آمد، بروم.

لیگ اسپانیا را دنبال می کنی؟ می دانی که بارسا دو هفته پیش از قهرمانی نا امید شده بود اما با نتایج سایر تیم ها حالا می تواند قهرمان اسپانیا شود؟

بله، من به ناامید شدن هیچگاه اعتقاد نداشته ام و واقعا امیدوارم که بارسا بتواند قهرمان شود.

تمدید قرارداد بارسلونا با لیونل مسی کار صحیحی است یا باشگاه باید فروش او را هم در نظر بگیرد؟

واضح است که کار درستی است، از نظر من لیونل بهترین بازیکن جهان و حیاتی ترین بازیکن برای تیم فعلی بارسا است. من هیچگاه نمی توانم مسی را در باشگاه دیگری تصور کنم اما به عنوان یک دوست بیش تر از هر چیز دوست دارم که او را خوشحال ببینم اما با پیراهن بارسلونا (می خندد)

فصل اول نیمار در بارسلونا را چگونه دیدی؟

فکر کنم همه چیز بر طیق انتظار و طبیعی پیش رفت زیرا او در ابتدا برای تطبیق پیدا کردن با تیم و شرایط اروپا به زمان نیاز داشت. او در این فصل شروع خوبی داشت اما اطمینان دارم که در آینده از این هم بیشتر می تواند رضایت هواداران را جلب کند. نیمار به بزرگ ترین باشگاه جهان پیوسته است و امیدورام بتواند به رویاهایش در بارسا برسد و با این تیم در فوتبال اروپا تاریخ سازی کند. او به طور حتم یکی از بازیکنانی است که آینده فوتبال برزیل را رقم خواهد زد.

فینال لیگ قهرمانان اروپا بین رئال و اتلتیکو مادرید، کدام تیم مدعی است؟

گفتنش واقعا سخت است زیرا هر دو تیم در این فصل فوق العاده قدرتمند ظاهر شده اند و در فرم ایده آلی قرار دارند و برای همین از نظر من شانس قهرمانی هر دو تیم برابر است.

نظرت درباره فصل فوق العاده کریستیانو رونالدو چیست؟

بی نظیر است. او کارهایی را انجام می دهد که کمتر بازیکنی قادر به انجام آن ها است. او از فرصت هایش در زندگی به خوبی استفاده می کند و توانسته است در موت کوتاهی در دنیای فوتبال تاریخ ساز شود.

قهرمان جام جهانی ؟

برزیل، ما در خانه بازی می کنیم پس با قاطعیت می گویم که برزیل!

برزیل و دیگر چه تیمی؟ فینال برابر چه تیمی به میدان خواهد رفت؟

امیدوارم فینال بین برزیل و اسپانیا باشد زیرا که من پس از برزیل بیشترین دوست هایم را در اسپانیا دارم و اطمینان دارم که فینال فوق العاده ای خواهد شد.

پس علاقه داری فینال جام کنفدراسیون ها تکرار شود؟

(می خندد) البته شما در آن مسابقه دیدید که وقتی برزیل در خانه بازی می کند چه اتفاقی خواهد افتاد.

  

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.