کاستا: مطمئنم که می‌توانم در اولین بازی اسپانیا در جام جهانی بازی کنم

مهاجم برزیلی الاصل لاروخا می‌گوید که از نظر فیزیکی وضعیت خوبی دارد و می‌تواند ماتادورها را همراهی کند.دیگو کاستا، مهاجم تیم ملی اسپانیا مطمئن است که برای اولین دیدار جام جهانی لاروخا مقابل هلند آماده خواهد بود.


http://www.isport.ir/manage/Storage/Images/1f7f7336-6a1a-4bbc-9bad-dc1a84d73f15-cb.Jpeg


مهاجم اتلتیکو مادرید از ناحیه ی همسترینگ مصدوم است که و در فینال لیگ قهرمانان مقابل رئال مادرید در دقیقه ی 9 تعویض شد ولی حالا می‌گوید که برای اولین بازی آماده خواهد بود.  
او در جمع خبرنگاران گفت: " فکر می‌کنم که احساس خوبی دارم. پس از فینال لیگ قهرمانان ریکاوری را شروع کردم و حالا تمرینات مهم است. برای بازی اول جام جهانی آماده خواهم بود؟ البته ! چرا که نه؟"

کاستا همچنین عنوان کرد که فکر از دست دادن جام جهانی او را به شدت اذیت کرده و می‌گوید که مصدومیتش می‌توانست شدید تر هم باشد.

او گفت: "البته که فکر از دست دادن جام جهانی دائم در ذهنم خطور می‌کرد و مرا بسیار اذیت می‌کرد.

از سرمربی برای اینکه من را دعوت کرد متشکرم و می‌خواهم پاسخ اعتمادش را در بازی‌ها بدهم. می‌خواهم به او ثابت کنم که ارزش همه ی سختی ها و انتقادات از او را داشته‌ام.

می‌خواهم مانند همیشه تمرین کنم، ولی به من اجازه داده نمی‌شود.

با دکتر‌ها صحبت کرده‌ام ولی فکر می‌کنم می‌توانم بازی کنم.

بسیار خوشحالم. این یک اتفاق ویژه برای من است. امیدوارم مانند فصل گذشته خوب کار کنم."

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.