جلسه فوری تیم پزشکی اسپانیا در مورد دیگو کاستا

دیگو کاستا ستاره اتلتیکو مادرید دیروز در هر دو جلسه تمرینی مشارکت فعالی داشت و تقریبا تمام مراحل تمرین را بطور کامل انجام داد.
http://www.isport.ir/manage/Storage/Images/ce908416-9d67-433d-b5c5-3b52271793a9-cb.Jpeg

مساله مصدومیت دیگو کاستا و بهبودی آن به بحث روز فوتبال اسپانیا بدل شده است.شب گذشته پس از پایان تمرین تیم ملی اسپانیا تیم پزشکی لاروخا متشکل از دکتر کوتا و سلادا وارد زمین تمرین شده و با ویسنته دل بوسکه یک جلسه فوری را در مورد وضعیت فیزیکی بازیکنان تیم وبه طور ویژه دیگو کاستا ترتیب دادند. 

دیگو کاستا ستاره اتلتیکو مادرید دیروز در هر دو جلسه تمرینی مشارکت فعالی داشت و تقریبا تمام مراحل تمرین را بطور کامل انجام داد.از جمله یک مرحله تمرینی مربوط به قدرت و استقامت پا را که به سفارش خاویر مینیانو بدنساز تیم ملی ترتیب داده شده بود.

او در بازی تمرینی نیز دو گل به ثمر رساند. با این وجود کسانی که از جایگاه ، بازی را تماشا می کردند از جمله کادر پزشکی ، متوجه شدند که در برخی دقایق بازی کاستا به وضوح در زمین می ایستد و با کندی خاصی نیز بازی می کرد.

همچنین مشخص بود که او همچنان از ناحیه مصدوم خود کمی احساس درد می کند. همین عامل باعث شد که بلافاصله پس از پایان تمرین ، کادر پزشکی وارد زمین شده و دقایقی با دل بوسکه یک جسله سه نفره را تشکیل دادند.

هنوز بیش از یک هفته دیگر به اولین بازی اسپانیا وقت باقیست و روزهای آتی می توانند مشخص کننده وضعیت نهایی کاستا باشند. اینکه او می تواند از ابتدا برای لاروخا به میدان برود یا خیر هنوز مجهول به نظر می رسد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.