دیه گو کاستا: در دیدار اول اسپانیا در جام جهانی حاضر خواهم بود

در ابتدای مصدومیت می ترسیدم که مبادا مصدومیت شدیدی گریبانگیرم شده باشد. از مربی به خاطر اعتمادی که به من داشت متشکرم. دیه گو کاستا، مهاجم تیم ملی اسپانیا در جام جهانی برزیل در گفتگو با خبرنگاران آن ها را از حضور خود در جام جهانی مطمئن کرد. کاستا تاکید کرد که می تواند در دیدار روز 13 ژوئن برابر هلند به میدان برود.
http://www.isport.ir/manage/Storage/Images/1f7f7336-6a1a-4bbc-9bad-dc1a84d73f15-cb.Jpeg
مهاجم اتلتیکو مادرید همچنین از اعتمادی که سرمربی تیم ملی اسپانیا به وی دارد ابراز خشنودی کرد.او در ابتدای ورودش به کمپ تمرینی لاس روزاس گفت:"احساس خوبی دارم؛ این هفته جلسه های درمانی خوبی را پشت سر گذاشته ام. ریکاوری موفقیت آمیز بوده و حالا می خواهم در کنار تیم تمرین کنم. هفته هاست که تمرین خوب نداشته ام. مهم ترین چیز برای من تمرین کردن است. بدون شک در اولین دیدار جام جهانی در ترکیب تیم ملی خواهم بود.  از مربی به خاطر اعتمادی که به من داشت متشکرم.

باید با دکترهایم صحبت کنم؛ البته فکر می کنم قادر به تمرین کردن باشم."

وی سپس به شوخی گفت که قصد دارد به تمرین تیم ملی اضافه شود ولی هم تیمی هایش این اجازه را به او نخواهند داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.