پدرو : از دست دادن فابرگاس برای همه ما دردناک است / در مورد آینده خودم چیزی نمی دانم

برخی مواقع هوادارن حق دارند که از بازیکنان انتقاد کنند. اما انتقادات از سسک را درک نمی کنم. او همه تلاشش را برای تیم انجام داد و فصل بدی نداشت.
http://www.isport.ir/manage/Storage/Images/22ae742b-8bb7-40c9-b4f2-9a2417aa5e0f-cb.Jpeg

پدرو رودریگس بازیکن تیم فوتبال بارسلونا ، دومین جام جهانی خود را تجربه خواهد کرد. با وجود اینکه هنوز مشخص نیست که در برزیل جایگاه ثابتی در ترکیب تیم ملی اسپانیا خواهد داشت یا خیر اما کسی نمی تواند شایستگی های او را انکار کند.  وی در آخرین مصاحبه خود گفت :

شرایط بدنی

از انجام بازی های مهم استقبال می کنیم. همه تیم به سختی تلاش می کنند و شرایط و حس خوبی داریم . در بازی با بولیوی با وجود اینکه چند بازیکن غیبت داشتند خوب ظاهر شدیم. از لحاظ بدنی هم مشکلی نداریم. امیدوارم مسابقات را به بهترین شکل ممکن شروع کنیم.

فابرگاس

بازدهی او در تیم عالی است . اگر او به چلسی برود و همبازی آسپلیکوئتا شود برای ما دردناک خواهد بود. با او صحبتی نکرده ام. او راضی است و فعلا روی جام جهانی متمرکز شده است. هر زمان که در میانه میدان حضور دارد به بهترین شکل ممکن با هم همکاری می کنیم . با او بازی من تکامل پیدا می کند. اگر بارسا را ترک کند به ضرر همه ما خواهد شد.

انتقادات کمپ نو به فابرگاس

برخی مواقع هوادارن حق دارند که از بازیکنان انتقاد کنند. اما انتقادات از سسک را درک نمی کنم. او همه تلاشش را برای تیم انجام داد و فصل بدی نداشت. اگر بارسا موفق نبود و نتوانست جامی کسب کند ، مقصر تنها فابرگاس نیست . کل تیم در این مساله نقش داشتند. او یک بازیکن حرفه ای است و همواره به تعهداتش عمل کرده است.

آب و هوای برزیل

بسیار گرم است. بازی کردن در این آب و هوا دشوار است . هم به دلیل ساعت برگزاری بازی ها و هم به دلیل دمای بالا. باید خودمان را برای مقابله با این شرایط آماده کنیم. امیدوارم وضعیت خوبی در این مسابقات داشته باشیم.

آینده

نمی دانم چه اتفاقی خواهد افتاد.خیالم راحت است. فعلا جام جهانی اهمیت دارد. زمانی که باید برای آینده ام تصمیم بگیرم این کار را انجام خواهم داد. فعلا روی جام جهانی تمرکز کرده ام.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.