دل بوسکه: در دیدار مقابل ال سالوادور بیشتر روی بازیکنان حاضر در چمپیونزلیگ تمرکز خواهیم کرد؛ کوستا خیلی خوب هماهنگ شده است

ویسنته دل بوسکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا طی مصاحبه با تلویزیون Deportes Cuatro، در مورد روند پیشرفت تیم در آستانه جام جهانی صحبت کرد.


http://www.tarafdari.com/sites/default/files/styles/medium/public/contents/user7163/news/thumbnail/ecea74e0-e141-3ac3-b0fa-e825ad563cb9.jpg?itok=7YrTfiQP

 سسک فابرگاس: "من عصبانی نیستم؛ این درست است که یک مسئله شخصی نباید به بیرون درز می کرد اما ما باید بیشتر مراقب باشیم. من با هیچکدام از آنها در مورد این موضوع صحبت نکرده ام. همه 23 نفر واقعاً خوب تمرین می کنند و سسک هم مستثنا نیست."

دیگو کوستا: "دیگو کوستا فردا بازی خواهد کرد. ما سعی خواهیم کرد تا حداقل 17 بازیکن به میدان بروند. ما در این بازی بیشتر روی بازیکنانی تمرکز خواهیم کرد که در فینال چمپیونزلیگ حضور داشته اند چرا که آنها مدت زمان بیشتری از رقابت به دور بوده اند. کوستا در تمام طول هفته بسیار خوب تمرین کرده است و ما هیچ ریسکی احساس نمی کنیم. اگر نه، او بازی نخواهد کرد. من به حقایق نگاه می کنم، که جلسات تمرینی است. تمام حرکات او طبیعی و نرمال بوده است. دیگو کوستا به طور کامل با گروه یکپارچه شده است."

ترکیب تیم: "تیم واقعاً خوب کار می کند و این برای ما فوق العاده است. بازی های زیادی پشت سر گذاشته اند اما من این را حس نمی کنم. رفتار و نگرش آنها فوق العاده بوده است."

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.