دیگو کوستا: اسکولاری من را برای بازی در برزیل دعوت نکرد

 مهاجم کنونی اسپانیا می گوید که قبل از انتخاب اسپانیا، لوئیز فلیپه اسکولای هیچ تماسی با او برای بازی در تیم ملی برزیل نداشته است.


http://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user7163/news/thumbnail/28b8eb52-d31f-381a-b2be-273f240af887.jpg


به گزارش football-espana، پیش از این مارکا گزارش داده بود که اسکولاری برای متقاعد کردن کوستا جهت بازی در تیم کشور محل تولدش با او تماس گرفته است.
کوستا که پیش از انتخاب اسپانیا در دو بازی دوستانه برای برزیل نیز به میدان رفته بود در مصاحبه با خبرنگاران راجع به این موضوع گفت: "اسکولاری هرگز تلفنی با من تماس نگرفت، تن مربی که با من تماس گرفت ویسنته دلبوسکه بود، کسی که به من اهمیت داد، من را برای ناهار دعوت کرد و به من اطلاع داد که من را برای بازی در اسپانیا می خواهد. من یک برزیلی هستم و این تغییر نخواهد کرد، ولی من می خواهم جام جهانی را با اسپانیا فتح کنم."

کوستا که در انتهای فصل دچار یک مصدومیت نیز شده بود اکنون در دوره آماده سازی است و اطمینان دارد که مشکلی برای بازی در جام جهانی نخواهد داشت. وی در همین رابطه افزود: "از نظر فیزیکی من آماده هستم، من می خواهم که در جام جهانی بازی کنم."

اسپانیا در گروه دوم با هلند، شیلی و استرالیا همگروه است و در اولین بازی خود باید به مصاف هلند برود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.