آندرس اینیستا: نه بارسلونا دیگر بازیکنی همانند مسی خواهد یافت، نه مسی باشگاهی همانند بارسلونا

فوق ستاره اسپانیایی باشگاه بارسلونا در صحبت هایی به تمجید از خوان رومن ریکلمه و لیونل مسی، ستارگان آرژانتینی سابق و فعلی تیم فوتبال بارسلونا پرداخت.


http://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user9244/news/thumbnail/mesinista.jpg


به گزارش Mundo Deportivo، آندرس اینیستا زننده آخرین گل رقابت های جام جهانی در صحبت هایی کوتاه با این وب سایت خبری به تمجید از لیونل مسی و خوان رومن ریکلمه فوق ستاره های آرژانتینی فعلی و سابق باشگاه بارسلونا پرداخت.

"آرژانتین تیم فوق العاده ای است. اما ما حریفان قدرتمند دیگری را نیز در راه کسب قهرمان پیش رو داریم و در نهایت این جزئیات کوچک هستند که قهرمان رقابت ها را مشخص خواهند کرد. لیونل مسی؟ لئو در تاریخ فوتبال یگانه است و همه ما از کیفیت فنی بالای او خبر داریم. از نظر من بارسلونا دیگر هیچگاه بازیکنی همانند او را نخواهد یافت و او نیز باشگاهی به خوبی بارسلونا پیدا نخواهد کرد."

وی سپس درباره خوان رومن ریکلمه دیگر فوق ستاره سابق آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا نیز گفت: "من در زمان عضویت ریکلمه در بارسا در تیم حضور داشتم و باید بگویم که از تمرین کردن و زندگی کنار او بی اندازه خشنودم. خوان بازیکنی بود که من در هر روز و هر جلسه تمرینی درس های زیادی را از او فرا گرفتم."

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.