تیاگو سیلوا : اسپانیا به دنبال انتقام خواهد بود؛ فقط با یک تفنگ می توان مسی را متوقف کرد

تیاگو سیلوا، مدافع تیم ملی برزیل به شوخی اظهار داشت که در صورت رویارؤیی با آرژانتین در جام جهانی، برای متوقف کردن لیونل مسی به یک تفنگ احتیاج خواهد داشت.


http://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user7163/news/thumbnail/d55f4708-6326-3d26-bd5b-ea128befbca7_0.jpg


این بازیکن 29 ساله به مجله BLOCK گفت: "چگونه او را متوقف خواهم کرد؟ او تنها با یک تفنگ متوقف می شود. او بازیکنی است که وقتی بقیه تیم در حال گرداندن توپ در زمین هستند شما را گوش به زنگ نگه می دارد. وقتی بازی در یک طرف زمین دنبال می شود او در طرف دیگر حاضر و آماده خواهد بود. با وجود مصدومیت در فصلی که گذشت، او در جام جهانی تهدیدی بزرگ به شمار خواهد رفت."

برزیل و آرژانیتن جزو مدعیان اصلی رسیدن به فینال جام جهانی هستند که یک ماه دیگر برگزار خواهد شد. سیلوا اذعان کرد که خیلی دوست دارد با شاگردان سابه یا روبرو شوند اما از احتمال رویارؤیی با چند رقیب دیرینه دیگر نیز استقبال کرد.

او افزود: "آرژانتین یک رقیب کلاسیک خواهد بود. بعد از آن بازی با آلمان هم فوق العاده خواهد بود، تکرار فینال جام جهانی 2002 کره-ژاپن، و یا اسپانیا. آنها هم بعد از شکست در فینال جام کنفدراسیون ها به دنبال انتقال هستند. سرخیو راموس گفته است که در جام جهانی وضعیت متفاوت خواهد بود."

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.