دل بوسکه: در یک سوم تهاجمی، دقت و ثبات لازم را نداشتیم؛ ویا یکی از بهترین مهاجمان جهان است

اسپانیا دیشب موفق شد طی دیداری دوستانه، 2 بر صفر از سد تیم فوتبال ال سالوادور بگذرد و با پیروزی به استقبال جام جهانی برود. ویسنته دل بوسکه معتقد است این پیروزی، سبب خوش بینی قبل از جام جهانی می شود.


http://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user7163/news/thumbnail/1d85a4e6-e6f5-316d-ae67-1a56e0703f22.jpg

به گزارش Four Four Two، قهرمان جهان دیشب باز هم برای پیروزی، دست به دامن بهترین گلزن تاریخ کشورش، داوید ویا شد تا در واشنگتون مقابل حریف سرسخت اش، به پیروزی برسد. ویسنته دل بوسکه، سرمربی موفق لاروخا، در این مورد بعد از بازی و اعزام تیم به جام جهانی بدون هیچ گونه مصدومیتی از سوی بازیکنانش، این گونه صحبت کرد:

"خوان فران تمام 90 دقیقه را بازی کرد و بدون مشکل به آن خاتمه داد. دیگو کوستا هم 70 دقیقه در زمین حضور داشت و بیشتر هم می توانست بازی کند، ولی تصمیم به خارج کردنش از زمین گرفتیم. ما با این 23 بازیکن به برزیل می رویم.

"در یک سوم تهاجمی، دقت و ثبات لازم را نداشتیم، ولی بر بازی مسلط بودیم. آماده ایم و به بازی ابتدایی جام جهانی (مقابل هلند در روز جمعه)، خوش بین ایم. شانس چندانی مقابل دروازه نداشتیم، ولی آنها تیم خوبی بودند و به خوبی دفاع کردند. با این حال، از نوع بازی تیم ام ناراضی نیستم، چون می دانم اگر گل اول را به ثمر برسانیم، در بسیاری از بازی ها، فرصت پاسکاری و فضاسازی را خواهیم داشت."

 

سرمربی سابق رئال مادرید از داوید ویا هم تمجید کرد: "از توانایی های ویا در فضاهای بسته آگاهیم. او یکی از بهترین مهاجمان جهان است." 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.