داوید دخئا: پوشیدن پیراهن تیم ملی برای اولین بار، تحقق یک رؤیا بود

بعد از اینکه شب گذشته در دیدار مقابل السالوادور، داوید دخئا اولین بازی ملی خود برای تیم ملی بزرگسالان اسپانیا را انجام داد، از خوشحالی خود صحبت کرد.


http://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user7163/news/thumbnail/2d0a0be4-8876-391b-8e4e-6ecedcbdfc12.jpg


بنا به گزارش AS، دروازه بان تیم منچستر یونایتد گفت: "پوشیدن پیراهن تیم ملی و انجام اولین بازی ملی برای من رؤیایی بود که به حقیقت پیوست. امیدوارم این اولین بازی از بازی های پرشمار من باشد. مربی به من تذکر داده بود که به میدان رفتن و جایگزین کاسیاس شدن، یک رؤیا است. 

من به هم تیمی هایم گفتم که واقعاً لذت برده ام و هر کاری بتوانم انجام خواهم داد."

دخئا دروزاه بان ثابت تیم ملی زیر 21 ساله های اسپانیا بود و به عناوین قهرمانی مختلفی در سطح جوانان دست پیدا کرد و با مصدومیت ویکتور والدز، در تیم بزرگسالان نیز جایی پیدا کرد.

او پیش از این نیز توسط دل بوسکه به تیم ملی دعوت شده بود، اما به میدان فرستاده نشده بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.