دل بوسکه : اسپانیا شانس اصلی قهرمانی نیست

دل بوسکه این روزها سعی دارد تا توقعات را از تیمش کم کند. او در جدیدترین اظهار نظر خودش تیمش را مدعی اصلی قهرمانی ندانسته است.
http://www.isport.ir/manage/Storage/Images/38a1654a-650e-434f-a205-83dd02beed1b-cb.Jpeg

اسپانیا به عنوان مدافع قهرمانی در جهان و همچنین اروپا، یکی از شانس های مسلم قهرمانی در جام جهانی محسوب می شود. اما دل بوسکه سعی دارد تا از بزرگ کردن این مسئله خودداری کند.
سرمربی 63 ساله ی اسپانیا در جدیدترین اظهارات خودش به مارکا گفته است: " همه چیز در زمین مسابقه مشخص می شود. ما باور داریم که همه ی تلاش خود را در تمرینات کرده ایم اما این فوتبال است و اتفاقات غیر قابل پیش بینی زیادی در آن رخ می دهد."

دل بوسکه از اینکه به تیمش برچسب شانس مسلم قهرمانی می زنند چندان خوشنود نیست: " جام جهانی رویدادی واقعا بزرگ است. آن قدر بزرگ است که نشود چنین برچسب هایی پیش از شروع مسابقات به آن زد."

سرمربی اسبق رئال مادرید همچنین در رابطه با وضعیت میزبان رقابت ها نیز به صحبت پرداخته است: " برزیل میزبان است و طبیعتا فشار زیادی را متحمل خواهد شد. بدون شک این فشار از آن چیزی که در جام کنفدراسیون ها بود، بسیار بیشتر خواهد شد. "

اسپانیا به شیوه ی " تیکی تاکای " خودش معروف  است اما دل بوسکه اعتقاد دارد که این تنها شیوه ای نیست که تیم او در زمین ارائه می دهد: "  فوتبال روش ها و سبک های متفاوتی دارد. ما فرمول جادویی نداریم. تیم من یک فرمول کلی دارد و بقیه ی موارد مربوط به جزئیات می شود."

اسپانیا در یکی از گروه های سخت جام جهانی قرار گرفته است. آن ها برای شروع کار سختی در برابر هلندی خواهند داشت که 4 سال پیش با آن ها دیدار فینال جام جهانی را برگزار کرده بودند. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.