روبن : مقابل اسپانیا باید با 5 دفاع بازی کنیم / دوست دارم اسنایدر در ترکیب ثابت باشد

لوئیس فن خال در مقابل غنا از همین سیستم استفاده کرد و گلی هم دریافت نکرد. سیستمی که می تواند مقابل اسپانیا تکرارش کند.
http://www.isport.ir/manage/Storage/Images/fe0d15cc-8bf5-4c40-951e-97694555bccb-cb.Jpeg

این روزها در هلند بحث اصلی در مورد نحوه قرار گرفتم تیم ملی این کشور در مقابل اسپانیا در اولین بازی این دو تیم در جام جهانی برزیل است. سیستمی که بتواند باعث توقف ستاره های اسپانیا شود.

لوئیس فن خال چندی پیش اعلام کرد که بهترین شیوه برای مقابله با اسپانیا استفاده از 5 دفاع در مقابل این تیم است. سیستم 5-3-2 .

امروز روبن فوق ستاره هلندی ها در مصاحبه ای به حمایت از سرمربی خود پرداخت : 

"بعد از شکست در مقابل فرانسه در ماه مارس که بسیار ضعیف هم بازی کردیم مربی تیم تصمیم گرفت تا در ایده های خودش تغییراتی را بوجود بیاورد. قرار است با سیستم 5-3-2 مقابل اسپانیا بازی کنیم. در این مورد بین ما صحبت های زیادی ردوبدل شد و در نهایت همه به این نتیجه رسیدیم که این بهترین استراتژی ممکن برای بازی مقابل اسپانیاست."

"ما همان بازیکنان شاداب مکتب فوتبال هلند هستیم اما دیگر نباید تا بدین حد باز در خط دفاعی عمل کنیم. معتقدم که اگر در خط دفاع متمرکز تر باشیم ؛ نتیاج بهتری حاصل خواهد شد."

لوئیس فن خال در مقابل غنا از همین سیستم استفاده کرد و گلی هم دریافت نکرد. سیستمی که می تواند مقابل اسپانیا تکرارش کند.

روبن در ادامه افزود : " روز های زیادی روی این سیستم کار کرده ایم و می توانم بگویم که آمادگی این را داریم تا این سیستم را به خوبی مقابل اسپانیا پیاده کنیم"

"در مورد بازی کردن اسنایدر باید بگویم که اگر به من باشد ؛ دوست دارم وسلی در ترکیب ثابت حضور داشته باشد.مدتهاست که باهم در تیم ملی هم بازی هستیم و شناخت خوبی از یکدیگر داریم . اما در نهایت این مربی تیم است که تصمیم نهایی را می گیرد"

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.