داوید ویا : با تاکتیک های دل بوسکه شانس گلزنی من بالا می رود

بازی های دوستانه مثبتی داشتیم و برای انجام مسابقاتی خوب در برزیل مشکلی داریم.حفظ ریتم مناسب در تمام این سالها کار مشکلی بود.
http://www.isport.ir/manage/Storage/Images/7f5a2b12-8f69-4f8d-84aa-2f3b40ff9708-cb.Jpeg

شب گذشته اسپانیا در آخرین بازی تدارکاتی خود قبل از شروع مسابقات جام جهانی به مصاف ال سالوادور رفت و با دو گل داوید ویا موفق به شکست این تیم شد تا با روحیه ای مناسب گام به جام جهانی بگذارد. داوید ویا در پایان این بازی چنین گفت : 

تطبیق پذیری تاکتیکی

در ابتدا پشت مهاجم اصلی و متمایل به کناره ها بازی می کردم و در ادامه کمی جلوتر امدم و در نوک حمله بازی کردم. راضی هستم چرا که مربی به من اعتماد دارد و در مناطق مختلفی از من استفاده می کند. این مساله به من شانس های بیشتری برای گلزنی می دهد.


زوج خط حمله در کنار کاستا

دیه گو خیلی خوب بازی کرد ولی برای گلزنی خوش شانس نبود. هر روز در تمرینات تلاش می کنیم و می خواهیم آنقدر آماده باشیم که هز زمان مربی تصمیم گرفت تا در کنار هم بازی کنیم آماده باشیم.


وضعیت آب و هوا

وضعیت دشواری بود هم دمای هوا بالا بود هم وضعیت چمن مناسب نبود. با این وجود بازی را خوب شروع کردیم و خوب هم تمام کردیم. برای یک آغاز خوب در جام جهانی آماده ایم.

بازی های دوستانه مثبتی داشتیم و برای انجام مسابقاتی خوب در برزیل مشکلی داریم.حفظ ریتم مناسب در تمام این سالها کار مشکلی بود اما ما موفق شدیم تا روند خوبمان را ادامه دهیم.


انتقادات

به هر حال انتقادات همیشه وجود دارند. بعضی مواقع مردم از ریتم یکنواخت ما خسته می شوند اما ما هنوز میل و انگیزه زیادی برای پیروز شدن داریم و برای ادامه همین راه نیز از هیجان کافی برخورداریم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.