دنی آلوز: به اسپانیا علاقه دارم؛ فینال برزیل و آرژانتین تاریخی خواهد بود

دنی آلوز اعتقاد دارد بهترین دیداری که می توان مسابقه فینال جام جهانی تصور کرد، بازی بین دو تیم آرژانتین و برزیل است.

به گزارش بخش انگلیسی سایت گل، همه از میزبان مسابقات جام جهانی انتظار دارند که در خانه قهرمان شود. اما دنی آلوز معتقد است که شکست دادن قهرمان جهان و اروپا بسیار سخت است.


http://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user7192/news/thumbnail/dny_alwz.jpg


مدافع 31 سال به خبرنگاران گفت: " اسپانیا می آید که از عنوان قهرمانی اش دفاع کند، من به تیم آن ها علاقمند هستم.
من آلمان را نیز تحسین می کنم، تعدادی از بهترین بازیکن ها را دارد؛ آرژانتین خط حمله شگفت انگیزی دارد، و برزیل.
ما می خواهیم برنده باشیم چون در کشور خود بازی می کنیم، مردم با تیم ملی هستند و تیم ملی نیز با مردم."

دنی آلوز در مورد بازی برابر کرواسی هم چنین یک شروع خوب صحبت کرد. 

او می گوید: " شروع خوب در جام جهانی، همیشه پیچیده، سخت و مهم است، همه رقبا در حال دیدن شما هستن و شما باید بازی ها را خوب شروع کند؛ من فکر می کنم بازی با کرواسی یک بازی مهم در مسابقات است و مانند یک فینال است.
اگر می توانستم دیدار نهایی را خودم انتخاب کنم، برزیل و آرژانتین را مقابل یکدیگر می گذاشتم، من فکر می کنم آن بازی یک دیدار دیدنی و تاریخی خواهد شد، پیروزی و شکست دادن حریف برای این دو تیم یک طعم و مزه خاصی دارد."

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.