دیگو کوستا: آب و هوا در برزیل می تواند دردسر ساز باشد؛ مردم واقعاً رفتار خوبی با من داشتند

دیگو کوستا به خانه [برزیل] برگشته است، اما به عنوان نماینده اسپانیا، چرا که در نهایت تصمیم گرفت که برای این کشور بازی کند. او در کوریتیبا به خبرنگاران گفت:


http://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user7163/news/thumbnail/d25a4912-a390-34b8-8a63-cc55e66df99f.jpg


بازی کردن با اسپانیا: "همه چیز خوب پیش می رود. همانطور که انتظار داشتم با من رفتار شد. من از جانب مردم بسیاری که اتفاقات را درک می کنند، حمایت شدم."

خانواده: "خانوداه من واقعاً خوشحال هستند که اینجا، نزدیک آنها هستم. آنها از تصمیم من حمایت کردند."

چه احساسی دارید؟ "من دیدار مقابل السالوادور را نیاز داشتیم. قبل از آن احساس خوبی نداشتم، اما به حال خود برگشتم. حالا خوبم و مشکلی با بازی اول نخواهم داشت."

اضطراب: "احساس اضطراب طبیعی است. ما تمرین می کنیم که بهتر شویم و در اوج آمادگی جسمانی خود باشیم."

اولین روزها با اعضای تیم: "مردم رفتار واقعاً خوبی با من داشتند. من اینجا خیلی خوشحالم. همه چیز شگفت انگیز بوده است. برای من این لحظه زیبایی است و من بسیار سپاسگذار هستم."

مانع اصلی برای اسپانیا: "آب و هوا دردسر ساز خواهد بود، چرا که ما بیشتر فصل خود را در زمستان سپری کرده ایم. این مهم است که زمین ها به خوبی آبیاری شده باشند."

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.