دل بوسکه : چهارمین قهرمانی پی در پی را می خواهیم

فوتبالیست ها باید به هر تورنمنتی به عنوان آخرین تورنمنتشان نگاه کنند

 ویسنته دل بوسکه این جمعه باید تیمش را در اولین بازی مقابل هلند هدایت کند .

او که از شرایط تیمش راضی است و کاستا را نیز آماده و قبراق می بیند به خبرنگار لوپاریزین گفت : "به بازیکنانم اطمینان دارم. برای دفاع از عنوان قهرمانی آماده ایم اما این را هم می دانیم که پیروزی های گذشته به کمک ما نخواهند آمد." 

 

" به اعتقاد من عمر ورزش حرفه ای کوتاه است و همه چیز خیلی سریع سپری می شود. هر بازیکنی باید همیشه در اوج آمادگی ، خودش را نگه دارد و به همه مسائل عمقی نگاه کند چرا که عمر حرفه ای یک فوتبالیست خیلی سریع تمام می شود. فوتبالیست ها باید به هر تورنمنتی به عنوان آخرین تورنمنتشان نگاه کنند. "

وی مورد شانس های قهرمانی نیز چنین گفت : " برزیل در خانه خودش بازی می کند و بدون شک شانس اول است. ده تیم دیگر نیز به اعتقاد من شانس قهرمانی دارند. اما برزیل چون در خانه بازی میکند شانس بیشتری دارد. برای بازیکنان تیمم بهترین ها را آرزو دارم چه در این مسابقات چه در آینده فوتبالشان. امیدوارم چهارمین قهرمانی پی در پی خودمان را بدست بیاوریم " 

نظرات 3 + ارسال نظر
مهدی سرخیو راموس! چهارشنبه 21 خرداد 1393 ساعت 20:08 http://realmadrid-first.ir

سلام وبت مبارک!تبادل بنر میکنی؟

سلام. ممنون . آمارت باید حداقل 800 باشه...

Michael Messi چهارشنبه 21 خرداد 1393 ساعت 19:29

واقعا خوش حالم که این وبسایت رو پیدا کردم.
خیلی خیلی ازتون ممنونم.
راستی لطفا با بارسانیوز تبادل لینک کنید ، من به اون ها هم خبر می دم.

پویا چهارشنبه 21 خرداد 1393 ساعت 17:46

مجی قالب نو مبارک

مرسی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.