دل بوسکه در خطاب به بازیکنانش: مانند همیشه پر قدرت باشید و برای پیروزی بجنگید

سرمربی تیم ملی اسپانیا، ویسنت دل بوسکه در مصاحبه ای با نشریه فرانسوی "لو پاریسین" ادعا می کند هیچ افتخاری را نمی توان با قهرمانی در جام جهانی مقایسه کرد.


به گزارش As، شاگردان ویسنت دل بوسکه جمعه باید اولین بازی خود در جام جهانی را در برابر لاله های نارنجی انجام دهند، بازی ای که یاد آور فینال جام جهانی گذشته است. 

 

علیرغم پیروزی های بی چون و چرای اسپانیا در سال های گذشته از جمله قهرمانی در دو جام ملت های اروپا و یک قهرمانی در جهان، کار آن ها در برزیل بسیار سخت تر از گذشته خواهد بود. این در حالی است که سرمربی اسپانیایی ها اعتقاد دارد در ورزش گاهی اوقات همه چیز به سرعت تغییر می کند.  وی در صحبت های خود گفت: "تیم های بسیاری هستند که می توانند در جام جهانی به قهرمانی برسند و بدون شک برزیل مدعی اصلی قهرمانی است و در صدر این لیست قرار دارد."


دل بوسکه که سابقه قهرمانی در اروپا با رئال مادرید را دارد در مورد موفقیت تیم های اسپانیایی در جام های اروپایی نیز گفت: "حضور تیم های اسپانیایی در فینال و قهرمانی آن ها به ما کمک کرد و قطعا وضعیت ما از نظر روانی از بقیه تیم ها بهتر است." 


سرمربی تیم قهرمان جهان، در پایان صحبت های خود با اشاره به بازیکنان خود در خطاب به آن ها گفت: "مانند همیشه قوی باشید و بهترین نمایش خود را ارائه دهید و برای خواسته خود بجنگید."

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.