دل بوسکه: تغییرات در دیدار مقابل شیلی نباید کسی را نگران کند؛ تیم انعطاف پذیری داریم

ویسنته دل بوسکه در گفتگو با شبکه تلویزیونی Cuatro، در مورد وضعیت ذهنی بازیکنان بعد از شکست مقابل هلند صحبت کرد و همچنین خبر از تغییرات در دیدار مقابل شیلی داد.

http://fifaday.ir/wp-content/uploads/2014/03/800px-Vicente_del_Bosque_-_Teamchef_Spain_03_edit1-520x346.jpg

وضعیت ذهنی: "ساعت ها گذشته است و حالا همه بهتر هستند. می خواهیم در دو بازی بعدی خود پیروز شویم؛ آسان نخواهد بود اما قطعاً ممکن است. ما به خوبی آماده می شویم تا مطمئن شویم که بازیکنان ناامید نمی شوند؛ ما باید از بازی خود لذت ببریم." 

مکالمه با ایکر: "ما در مورد وضعیت حاضر صحبت کردیم و اینکه چگونه شرایط را تغییر دهیم. کاسیاس هم مثل همه تحت تأثیر قرار گرفته است، نه کمتر نه بیشتر."

کاسیاس روی نیمکت؟ "ما باید ترکیب 23 نفره خود را مدیریت کنیم. همه در شرایط عالی قرار دارند. در مقابل هلند نیمه اول فوق العاده ای داشتیم و نیمه دوم فاجعه بودیم. ما ناامید شده بودیم اما هیچ بحثی از تمایل نبود؛ این فوتبال است. ما باید بازگردیم و فرصت انجام این کار را هم داریم."

تغییرات در مقابل شیلی: "اگر تغییری انجام شود به معنای تحقیر یا ناچیز شمردن کسی نیست. ما به دنبال انجام بهترین کار برای تیم هستیم. هیچکس نباید از تغییرات ما نگران شود. بالاتر از سیستم، تیم قرار دارد. می توانیم دو یا سه تغییر داشته باشیم. ما در وضعیتی هستیم که باید آن را مدیریت کنیم. ما انعطاف پذیر هستیم اما برخی چیزها را هم حفظ خواهیم کرد."

خوشبینی: "همه احساس می کنند که می توانیم از این وضعیت خارج شویم."

انتقادات: "من از آنچه که در روزنامه ها خواندم عصبانی نشدم. همه عقاید و نظرات خود را دارند، و اینجا هم عقاید زیادی وجود دارد..."

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.