دل بوسکه: شایسته حذف بودیم؛ علاقه ای به صحبت در مورد آینده ام ندارم

سرمربی با تجربه تیم ملی اسپانیا تایید کرد که شاگردانش لیاقت حذف زودهنگام از جام جهانی را داشته اند.

http://gahar.ir/wp-content/uploads/2013/12/002.jpg

به گزارش فوتبال-اسپانیا، ویسنته دل بوسکه که تیمش پس از شکست دو بر صفر در برابر شیلی، از رقابت های جام جهانی 2014 حذف شد، به خبرنگاران گفت:
"شایسته حذف بودیم. در این بازی، شخصیت خود را نشان دادیم و پیش به جلو، حمله ور شدیم اما در جلوی دروازه خوش شانس نبودیم. بازیکنان شروع به دویدن کردند. البته که وقتی عقب می افتید، مجبورید بیشتر بدوید! همگی ما قصد داشتیم در این بازی خود را نشان دهیم اما در این بین، فقدان چیزی حس می شد."

"دیگر زمانی برای بزرگ کردن عواقب این شکست نداریم. در طی چند روز آینده، در این مورد تصمیم گیری خواهیم کرد. فکر می کنم امروز کمی ترسو بازی کردیم و این مسئله برای صعود جالب نیست. نمی خواهم زود واکنش از خود نشان دهم. نیاز به کمی وقت و اعتماد به نفس داریم. ما برای بیست و پنج روز تمرین کردیم و به نظر می رسید در وضعیت خوبی قرار داریم. همه احساس خوبی داشتند اما نمی دانم ناگهان چه اتفاقی افتاد. در نیمه اول، به شیلی اجازه دادیم که ما را تحت فشار قرار دهد و ناگهان سقوط کردیم. در سطحی پایین فوتبال بازی کردیم و تمام کاری که حالا می توانیم انجام دهیم، نگاه به آینده است. در حال حاضر، علاقه ای به صحبت در مورد آینده ام ندارم."

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.